Маккабі - Динамо. 29/09/2015. Ліга Чемпіонів

Автор: Bianco от 11-10-2015, 22:35
Як тільки ми побачили жеребкування - одразу почали думати : куди б пробити виїзд. Серед всіх можливих виїздів обрали саме «Маккабі», адже в Ізраїль віза непотрібна.

Вже через день після того, як став відомий календар, ми купили квитки на літак, забронювали квитки на матч і готувалися до подорожі. Маршрут був приблизно такий: в понеділок прилітаємо в Тель-Авів, потім йдемо за квитками (про них детальніше напишемо пізніше), у вівторок - гра в Хайфі, в середу відпочиваємо, в четвер їдемо в Єрусалим, в п"ятницю - на Мертве море і в суботу ввечері повертаємося на Батьківщину.

Отже, в понеділок ми прилетіли літаком до Ізраїлю. Спочатку ніби було все добре, поки не подзвонили Олександрі (вона відповідала за квитки) і не дізнались, що квитків для нас немає, тому що при бронюванні ми вибрали "сплатити готівкою на місці", а потрібно було розрахуватися карткою відразу. В вівторок зранку ми поїхали до Хайфи. Під час поїздки ще раз подзвонили Олександрі і дізнались, що начебто квитки є в Хайфі в них в офісі, але і тут не склалося, поки доїхали до офіса - квитки там закінчились )) Вирішили чекати початку гри.. Ми ще хотіли сходити подивитись на Бахайські сади, але вже було трохи пізно і там все було зачинено. Ніби тільки приїхали і вже стільки проблем, але це таке..

Тож ми просто трохи прогулялись містом і пішли на стадіон. Вже ближче до початку матчу почали сходитись місцеві вболівальники «Динамо». Як ми дізнались пізніше, половина з них ніколи не була в Україні, і до Динамо вони не маєть жодного відношення, а інша половина - це люди які жили в Україні років 30 назад. Як виявилось, саме вони і розібрали всі квитки - купляли їх ще за 3 тижні до гри і не по одному квитку, а одразу на всіх… Вийшло якось не дуже. Начебто приїхали з Києва, а квитків не вистачило (Залишалося хвилин 20 до початку матчу, а в нас квитки так і не з’явилися. Просто не знали, що робити, але тут в один чудовий момент ми зустріли чоловіка, в якого на руках були2 зайві квитки. Ми, звісно, швидко їх купляємо і біжимо на стадіон. Це просто якесь неймовірне везіння!!! На стадіон пройшли швидко, адже ніхто особливо навіть не дивився наші сумки і що ми в них проносимо.
Одразу зустріли хлопців з Києва, стали з ними. Через хвилин 5 почалася гра. Не встигли стати, як почали скиглити місцеві "фанати": то їм не видно поля, то банер заважає, але і переходити на вільні місця вони не хотіли. Хоча вільних місць і було достатньо. Навіть виник невеличкий конфлікт )) Тому вже в кінці першого тайму ми пішли на самий низ сектору: там і видно краще, і люди заряджають… Для одного з нас це був 10 виїзд, тому в перерві трохи довелося отримати ременем.

Після першого тайму рахунок вже був 0:1 на нашу користь. В другому таймі ми вже стояли знизу. Там люди хоч заряджали)) Улюблений заряди були "Ди-на-мо" і " Кииииев" і навіть вийшов «паровоз»)) По завершенню гри рахунок вже був 0:2. Вже зранку ми повернулись назад до Тель-Авіва..

Через день після футболу в нас було запланована поїздка в Єрусалим. Нам вона обійшлась по 45$. Виїхали ми о 7-30 ранку. Туди добирались біля 2-х годин автобусом. По дорозі до Єрусалиму ми робили декілька незначних зупинок на сніданок. На одній з таких зупинок ми заїхали до дуже цікавого місця - це була якась заправка поєднана із кафе,яке повністю було присвячене Елвісу Преслі. В цьому кафе було дуже багато фото, пам’ятників, статуеток із зображенням Елвіса.

Також там було дуже цікаве правило - купуючи будь-який напій (чи то чай,чи то каву), ти наливаєш цей напій в спеціальну сувенірну кружку, яка потім дарується тобі. За твоїм бажанням, брудну кружку можна було дати касиру,і він відав би нову,чисту кружку назад.

В Єрусалимі нас екскурсовод повів через старе місто. Воно більше обладнане для торгівлі - дуже багато кіосків і готелів. Потім нас повели вузькими вуличками,і ми вийшли до Стіни плачу,але не все так легко. Перед тим,як туди попасти,потрібно пройти контроль на наявність небезпечних предметів.
потрібно також було пройти через спеціальний метало детектор, а рюкзак сканували на схожому апараті,які використовують в аеропортах.

Після відвідування Стіни плачу ми пішли до нашого автобуса, який вже чекав на нас. Коли всі зібрались,ми мали поїхати в якийсь монастир на горі, але у зв"язку з тим що було якесь свято і частина міста була перекрита , то нам довелося скорегувати свою екскурсію. Потім ми поїхали до якогось жіночого монастиря. В середину нас не пустили,бо ми були одягнені в шорти,а інша частина групи зайшли. Хтось молився,хтось ставив свічки і т.д. Потім ми піднялися до іншого храму який знаходився на пагорбі,і звідти відкривався красивий вид на долину. Піднімаючись по сходинках до цього ж храму,ми вперше побачили,як в живій природі ростуть гранати) і звичайно ж взяли собі по одному граната на пам'ять))

Після цього ми всі повернулись до автобуса і потім відправились назад в Тель-Авів. Дорогою назад ми знову ж зупинились на тій заправці, де розташоване кафе Елвіса,і ті хто не встиг купити сувенірну кружку мали останній шанс на це. До готелю ми повернулися вже ближче до 9-ї години вечора.

В п’ятницю зранку поїхали на Мертве море. Там гарно. І найкрутіше те, що там дійсно можна сидіти на воді))

В суботу в нас вже був літак додому) Прилетіли вночі і трохи не розрахували з тим, що коли вилітали було більш менш тепло, нічого з теплих речей не брали. Вилітали з Тель-Авіва теж було +27-28, а от в Києві +5 і ми в шортах і легких кофтах)

Таким був наш євровиїзд. Не обійшлося без пригод, але добре те , що добре закінчується.