Стяуа - Динамо 11/12/2014. Ліга Європи

Автор: Bianco от 16-12-2014, 19:48
Я вже давно хотів зкатати євровиїзд. І от нарешті випала така можливість. Серед всіх варіантів було обрано Румунію : не далеко та й не дуже дорого. Як раз те що потрібно для першого євровиїзду. Їхали ми вдвох разом з Д.. Оформленням документів також займалися одночасно. З візою ми трохи затягнули. Її ми отримали лише 8 грудня, а вже ввечері в нас був потяг до Чернівців. Їхали маршрутом Київ-Чернівці-Сучава-Бухарест. 10 числа виїхали з Чернівців до Сучави. Кордон ми проїхали досить швидко - наші речі ніхто навіть не перевіряв.
О 10 ранку ми вже були в Сучаві. Спочатку ми поїхали на місцевий вокзал за квитками до Бухаресту. (Потяг наш мав відправлятися о 23.00). Тож до вечора ми гуляли по Сучаві. Саме містом нічим особливим не запам'яталося. Хотіли купити якихось сувенірів на згадку, але за весь час не знайшли жодного магазину де можна було б їх придбати. Можна хіба що відзначити, що місто яскраво виглядає увечері. Багато яскравих вогнів. Також до свят була "запалена" ялинка.
Подивившися на ялинку ми поїхали на вокзал. Потяги там оголошують не дуже часто. Тож свій потяг ми шукали самі. До Бухаресту ми їхали всю ніч і вже о 6:00 були в столиці Румунії. Спершу ми пішли в готель. Там ми трохи поїли та відпочили. Потім вирішили трохи прогулятися самим містом. Одразу поїхали до відомого Палацу Парламенту. Купили денний проїзний на метро. Коштує він 6 лей або приблизно 30 гривень. Палац знаходиться на станції метро «Izvor». Цей палац вважається найбільшою адміністративною будівлею в світі. Ще в Бухаресті є тріумфальна арка, але туди ми не дійшли. Звідти ми вже поїхали за квитками на саму гру. Матч проходив на Національному стадіоні. Після того, як купили квитки ми поїхали до готелю та скупилися в дорогу, щоб одразу після матчу їхати на вокзал. На сам стадіон приїхали близько 20:00. Як раз в цей час всі кияни вже заходили на сектор.
Гостьовий сектор був розташований на третьому ярусі. Людей на секторі трохи було, але не можу сказати багато це чи мало, так як немає з чим порівнювати ). Приходили і місцеві вболівальники "Динамо". До початку матчу стадіон вже трохи заповнився. На секторі господарів також зібралося достатня кількість вболівальників. На початку гри румунські фани вивісили прапор Росії, але потім його прибрали.
Через те, що стадіон має дах було дуже добре чутно як ми заряджали. "Динамо" порадувало грою. Рахунок на табло 0:2 - перемога. Після матчу ми одразу поїхали на вокзал. Назад ми збиралися їхати тим же маршрутом. Взяли квитки на поїзд з Бухаресту до Сучави і чекали його до 6 ранку. Але через те, що на вокзалі майже не оголошують поїздів, ми переплутали поїзди і не сіли в свій поїзд)) Але нічого страшного: пішли в касу здавати ці квитки. Довго намагалися пояснити, що саме нам потрібно, тому що в касі не дуже розуміли англійську. Нам пощастило : повернули майже всі гроші і ми поїхали на автовокзал. Вже автобусом з Бухареста доїхали до Сірету (4 км від кордону з Україною) та пішки перейшли кордон і, нарешті, опинились в Україні. Автостопом добрались до Чернівців. На поїзд до Києва вже теж не встигали, тож довелося їхати маршруткою. О 6 ранку ми вже були в Києві)) Таким от наш був перший євровиїзд. Катайте виїзди і до зустрічі вже в новому сезоні :)