Виїзд в Добромиль або симпозіум за 120 км від Львова

Автор: Eagle от 25-05-2009, 14:03
Прийшовши ввечері на вокзал і зрозумівши, що більше нікого з фанів ВКДК ми не зустрінемо, пішли до свого вагону. Але на щастя по дорозі зустріли ще одного фанів нашого Славетного Клубу. Дізнавшись в якому вагоні він їде, пішли до своїх апартаментів. Поспілкувавшись деякий час, було вирішено лягти спати, адже приїжджали ми дуже рано!
До Львова ми приїхали рано вранці. Відразу ж пішли дізнаватися про дешевший маршрут до міста Добромиль, ніж той, що нам пропонували водії маршруток та таксі.
Здобувши потрібну нам інформацію, вирішили зустріти інших фенс з Києва. Після чого усі разом пішли перекусити та прогулятися містом.
Вирішили, що до пункту призначення будемо добиратися цікавішим маршрутом, ніж прямою маршруткою до Добромиля, вирушили до приміського вокзалу, де на нас вже чекав друг-львів’янин. Зайшовши до потяга зустріли ще декілька дівчат та хлопців зі столиці. В вагоні на нас вже чекали «фанати Юрія Луценка». Спитавши нас про кількість киян, які збирались відвідати «симпозіум» в Добромилі, акабер ледь не посивів, коли почув про кількість у дві тисячі.
Добравшись до міста Самбір, пересіли на автобус до Добромиля, до якого потрібно було їхати більше години. Вийшовши на кінцевій зупинці, одразу ж попрямували до стадіону, сподіваючись, що підтримаємо команду на розминці. Але не так склалося, як ми хотіли.
На стадіон пускати не хотіли, мотивуючи це тим, що на гостей з Києва не очікували. Після довгих розмов нашого хлопця з одним із міліціянтів, нас все ж таки запустили на територію стадіону, де перевіривши наші кишені та рюкзаки, знову вигнали за межі території., відповівши що працівники нашого клубу не бажають нас бачити на цьому матчі. Проте, через деякий час нас пообіцяли впустити, за умови наявності у нас квитків. Підійшовши до каси ми не знайшли ні касирки, ні квитків. Знову посперечавшись з міліцією і працівником клубу Фк Львів, нам все ж таки винесли квитки.
Зібравши усіх до купи, нас повели до гостьового «сектору»,біля якого стояв бас, в який кожному потрібно було зайти для «медогляду». Отже зайшли ми на сектор десь на п’ятій хвилині матчу. До речі сектор дуже схожий на гостьові сектора в Польщі. Зверху сітка, за спиною сітка, по-боках сітка, спереду також сітка. Одним словом клітка.
Розвісили банери KCS, VIVA та WHITE/BLUE. На початку другого тайму до нас приєднались наші хлопці з Києва, яких чомусь не запускали на сектор підчас першої половини гри. Зібралось нас 50 чоловік (кияни + хлопці та дівчата зі Львова). Це трохи додало потужності шизі. На 82 хвилині гол забиває Гіоане. Акаберам біля нашого сектору це не подобається, починається провокація з їхньої сторони. Але щось цікавого не відбулося.
Після гри до нас підійшли деякі гравці подякувати та подарувати футболки. Гіоане не побачивши сітку над нами, закинув саме на неї, після чого дуже сміявся разом із нами. Інші гравці вирішили не ризикувати, тому віддали просто в руки.
Після матчу нас тримали дуже довго, близько години. Після чого посадили в дві маршрутки і відвезли до вокзалу у Львові. Після чого погулявши деякий час в місті, кияни відправилися до дому.
Окремо про місцеву торсиду. Щось заряджали, але що саме, ніхто не зрозумів. Дуже часто стадіон кричав «шахтьор данецк», мабуть сподівалися на те, що киян це хоч як-небудь зачепить.